Updates

View from Causeway Boulevard Bridge

Fred heeft donderdag nog een kleine panorama-video gemaakt vanaf de Causeway Boulevard Bridge, de brug waar ik zaterdag twee keer tegenop moet fietsen, en vier keer lopend moet bedwingen.

Ik had in mijn hoofd zitten dat ik twee rondes moest fietsen, maar nadere bestudering van de kaart heeft uitgewezen dat het fietsen bestaat uit één grote ronde. Mentaal veel prettiger...

Off topic: De kerstsfeer is hier ver te zoeken...

Vanavond (lokale avond) zal ik hier een bericht plaatsen met alle informatie en links die je nodig hebt om mijn, en de, wedstrijd goed te kunnen volgen.

(De video heeft geen geluid, het verkeer maakte teveel lawaai. Voor verhoogd kijkplezier: neurie zachtjes 't is weer voorbij die mooie zomer. De wijzende vinger is richting start.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.