Updates

Rusten, Loopje, Rusten, Bike Check in, Rusten

I-day minus one...

Mijn gemoed past zich aan het tijdstip aan; ik wil niks anders meer dan uhh... Nou, niks dus. Niksen dus. En ik word ook steeds korter van stof. Krijgen de oren van Fred ook nog even rust voordat alle speakergeweld van morgen losbarst...

Deze ochtend de allerlaatste training gedaan, een training die die naam eigenlijk niet eens mag dragen. Een half uurtje dribbelen, that's all. Ongeveer op het tijdstip dat ik morgen ook ga lopen, that's bijgeloof.

Het nut van zo'n dribbeltje is - naast het op spanning houden van de spiertjes - om het hoofd even uit te kunnen zetten. Het verplaatst dus de spanning van het hoofd naar het lichaam.

Aan het begin van de middag hebben we even een In-and-Out Blitz gedaan in Clearwater: ik moest mijn fiets en ander wedstrijdmateriaal (schoenen, helm e.d.) laten checken en inleveren. Binnen een uur was het klusje geklaard, in die tijd heb ik zelf nog rustig kunnen bekijken hoe mijn routes binnen dat parc uitgestippeld zijn. (In het filmpje hieronder doe ik een poging het uit te leggen...)
Het is fijn om alle hectiek snel achter me te laten, da's beter voor mijn hoofd.

Panorama afbeelding van het parc fermé. Klik op de afbeelding voor een vergroting
De rest van de dag lig ik op bed, beetje dutten, beetje lezen, hapje eten. Morgen gaat om 4:30 uur de wekker, dan is het 10:30 uur bij jullie. De laatste nacht voor een wedstrijd is meestal een onrustige, maar ik zou me pas echt zorgen maken wanneer dat niet zo was...

Dus ik mag niet klagen. Dat mag dan weer niet, van Fred.

Voor nu, welterusten. morgen meer. Veel meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.