Updates

Inpakken en wegwezen

Gisteren een laatste hectische werkdag met ook daarna geen tijd voor vakantiegevoel. Er stond inpakken op het menu: hoofdgerecht was de demontage van mijn fiets. Leukste inpakdetail: geen handschoenen en muts, wel bikini en zonnebril.

Vandaag laten we de Nederlandse stress om 14:40 uur achter en onder ons, zittend op stoel 29 a en b.

Om 19:55 uur lokale tijd zullen we landen in Orlando. Daarna volgt nog een tripje van 1 uur 40 richting Clearwater. We verblijven hier.

Ik hoop dat ik me na vandaag wat meer ontspannen voel. Die wintertriathlon is me niet in de joude kleren gaan zitten, ben verkouden. Dit gaat helpen.

Je kunt in de komende weken dagelijkse updates verwachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.