Updates

Skeelering St. Pete Boulevard

Een kleine impressie on wheels van de boulevard in St. Petersburg, of Saint Pete, zoals ze hier zeggen. Fred startte zijn skeelermovie bij het zwembad waar ik drie harde duizendjes afwerkte, en ging noordwaarts over het wandel/loop/fiets/envandaagookskeelerpad.

Een dikke week geleden reed ik nog 54 rondjes op het ijs van Assen, als teamlid van "De Vriese Doorlopers", vandaag reed ik bij 23 graden  op wieltjes, in de volle zon, langs palmen en een wit strand. Het is een tijd van contrasten, ik heb me nog nooit zo Europees gevoeld als de afgelopen dagen. Over deze cultuurschok een andere keer meer.

Mijn skeelertempo was voor de locals ook een cultuurschok. (I shocked them right back! Woeh-Ha-Ha!) Lange klappen en twee handjes op de rug (niet tijdens het filmen) bracht nogal wat reacties teweeg. Er was slechts één persoon die het begreep: 'You skate very well, and I should know. I'm from Canada!' That figures...

Stiekem toch wel lekker om ook eens een keer Bigger (en Harder, Better, Faster, Stronger) te zijn!

Tip voor een optimale 'I-was-there- and-it-was-aaaaawesome'-kijkervaring: zet het geluid uit en zing zelf heel hard 'Take it Easy' van The Eagles. ('Good Vibrations' van The Beach Boys werkt ook.)

(En spot de eekhoorn op 1:09. Voor de kenners: dit was Knabbel. Babbel en de rest van de treehuggers waren even niet bereikbaar voor commentaar...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.