Updates

IronVideo Vegas

Mijn verslag in woorden hadden jullie al. Nu heeft Fred het videoverslag van mijn mentale (wed)strijd ook af. Het was een strijd waarvan ik nog steeds niet weet of ik er iets mee gewonnen heb.

Ik had -wellicht tegen beter weten in- op zo veel meer gehoopt. In de eerste plaats voor mijzelf natuurlijk, maar ook voor Fred, voor Wouter (mijn trainer), voor de volgers in Nederland, en zeker ook voor mijn sponsoren. Iedereen heeft veel energie en vertrouwen in mij gestoken.

Deze race was een harde, harde les. Maar deel van die les was ook dat er één ding erger is dan mentaal uitgeput de finish bereiken; en dat is mentaal uitgeput die finish niet bereiken.

Deze was voor jullie...


1 opmerking:

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.