Updates

Ironman 70.3 World Championship 2011

Het is zover, de laatste -en tevens belangrijkste- dag van mijn seizoen breekt aan. Om 04:15 uur Vegastime gaat bij ons de wekker, bij jullie is het dan al 13:15 uur.

We rijden met Mark en Marco (zie eerdere berichten) naar Lake Las Vegas. We verwachten daar rond 05:00 uur aan te komen, dan hebben we een uur om onze fietsen wedstrijdklaar te maken. Om 06:00 uur sluit T1 (Wisselzone 1), om 06:30 uur worden de pro's weggeschoten.

Ikzelf start om 07:20 uur, 16:20 uur in Nederland. De weersverwachting ziet er redelijk goed uit, 32 graden Celsius maxtemp. Wel met een stevig briesje: windkracht 4 is in het uitgestrekte landschap van Nevada geen pretje.

Op de pagina WK Ironman70.3 Las Vegas is de Live-tracker beschikbaar. Deze komt uiteraard van de IronmanLive-website. Mijn startnummer is 1057, ik ben een van de 95 atleten in de categorie F35.

Aan die Tracker te zien zullen er geen tussentijden van het fietsen beschikbaar zijn, pas bij de tweede wissel gaan we weer over een mat. Een paar uurtjes onwetendheid voor alle volgers dus. Bij het lopen zijn gelukkig wel weer tussentijden te zien...

Natuurlijk zal Fred proberen wat foto's en indrukken te twitteren, maar hij zal afhankelijk zijn van een beschikbare wifi-connectie. Eventueel wordt er ge-sms't naar welwillende twitteraars. (You know who you are...) Iedere tweet met de naam de_esther in de tekst verschijnt op de pagina Irontweets en in de kolom hiernaast.

Al met al wens ik mij minimaal evenveel plezier toe als ik dat jullie wens...

See you at the Finish...

Hieronder nog een filmpje (vandaag gemaakt) van de wisselzone...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.