Updates

Relaxed naar Rapperswil (met een snufje Chriet Titulaer)

Vandaag zijn Fred en ik aangekomen in Rapperswil, Zwitserland, voor alweer de volgende Ironman 70.3. Komende zondag start ik om 9:00 uur, samen met 68 andere dames in mijn klasse. Vorig jaar was ik hier ook, samen met Eva. Eva is er dit jaar niet bij, vanwege een nogal grote trainingsachterstand. (Misschien ook een goede naam? 'Kom je trainen vanavond?' 'Nee, ik moet voor mijn Trainingsachterstand zorgen.')
Fred en ik zijn gistermiddag al vertrokken. Een reis in twee etappes, omdat klimmers nu eenmaal meer behoefte hebben aan een hoge chillfactor.

We hebben overnacht in wat in de jaren zestig een hypermodern hotel moet zijn geweest. (Een beetje zoals het hoogpolige haar van Chriet Titulaer dat toen ook was.) Ter illustratie een foto van de hoogpolige lift. Een vernuftig stukje techniek gecombineerd met een subtiel design, waarmee toch dat stukje thuisgevoel avant la lettre gecreëerd werd.

Vandaag de tweede helft van de reis, registratie bij onze B&B, en bij de wedstrijdleiding in het plaatselijke ijshockeystadion. Rapperswil is nog even mooi als vorig jaar, en hopelijk nog ietsje Rapper dan toen...

(O ja1, t-shirttekst van de dag: "Lost in Transition".)

(O ja2: We voelen ons helemaal thuis in de B&B, zie de foto's hieronder van de balkons van de buren...)

 

(O ja3, natuurlijk zullen we via mijn website weer links plaatsen naar de live-tracker, en zijn alle tweets van uw favoriete IronManReporter te vinden op de pagina IronTweets of via zijn eigen Twitter.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.