Updates

Frizzz in Vegas, en Niketown (hebbenhebbenhebben)

Bij het zwemmen in Lake Mead, twee dagen terug, bleek dat ik iets te veel jetski's om me heen had om lekker te kunnen zwemmen. En daarbij: hoe meet je 25 meter af in een meer van 640 km2? I was lost...

En dus gingen we naar het zwembad in Henderson, daar waar komende zondag het lopen start en de finish zal zijn. De eerste tenten werden al geplaatst.

Mark Wilson, met wie ik vorig jaar in Clearwater ook al getraind had, was inmiddels ook in Vegas gearriveerd (we zitten in hetzelfde hotel), en zwom met me mee.

Ik heb heerlijk relaxed ingezwommen, daarna wat korte tempo's gedaan (20*25 meter), en tot slot lekker een kilometertje uitgezwommen.

Zoals je aan de foto kan zien, was gisteren een ronduit koude dag. Geen zon gezien tot laat in de middag... Het was maar 30 graden! Gelukkig warmde het 's avonds iets op.

's Middags zijn we naar the Forum Shops geweest, een overdekt winkelcentrum aan The Strip, naast Ceasar's Palace. Daar heeft Fred eindelijk zijn felbegeerde 'Free' schoentjes gekocht... Natuurlijk weer groene. (Wat heeft die jongen toch met groene schoenen?)

Ikzelf heb me enigszins ingehouden. In eerste instantie hield ik het bij een sportbroekje, maar omdat het zo koud was in The Forum (Airco op standje Zuidpool, en het was vandaag al zo fris) heb ik ook nog een LekkerWarm® shirt gekocht

Van rondwandelen in Niketown - zoals de winkel heet - word ik heel erg hebberig. Het is huge (Dat ik Amerikaans voor 'Bigger'). Ze hebben echt alles, en van dat alles het nieuwste van het nieuwste. Afijn, bekijk het zelf.

De cameravoering is wat schokkerig, maar dat is omdat Fred zich in het schemergebied tussen het laatste restje zelfbeheersing en totaal controleverlies bevindt.



Tot slot een tour door The Forum:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.