Updates

The Day After

Na mijn zo dramatisch verlopen race hebben we met onze kompanen Mark en Marco 's avonds de Awards Ceremony in het Loews Lake Las Vegas Hotel bijgewoond, ook al omdat ons daarna een Pool Party beloofd was.

Het was een aanfluiting. De 'gewone' atleten zaten op een laag gelegen terras in het donker, de vips zaten drie meter hoger voor het podium.

Wij hebben met slecht geluid de Awards Ceremony kunnen volgen vanaf een monitor. Dat was een WK onwaardig. Halverwege hebben we de hotelbar opgezocht.

Natuurlijk hebben we later nog even gecheckt of de Pool Party onverwachts beter geregeld zou zijn, maar het hele terras was al leeg en donker.
Waar we vorig jaar met een groot feest en vuurwerk het WK afsloten, was het slot nu een nachtkaars die het eind van de avond niet haalde. Terwijl ik me zo had verheugd op een positieve afsluiting van deze slopende dag.

Gistermiddag hebben Fred en ik in een cocktailbar alsnog een bescheiden start gemaakt met die afsluiting. En ik sluit niet uit dat we later deze week onze bescheidenheid nog even loslaten...

En nu beginnen aan een wedstrijdverslag. Fred is al bezig met een videootje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.