Updates

Van de krant, via twitter, op de radio: interview RTI FM

Ik ben wereldberoemd in lokaal Hilversum.

Die conclusie kan ik zo langzamerhand wel trekken na de radio-interviews met Gilbert Vogt op 6FM en het mooie portret van Hans Swierstra in De Gooi- En Eemlander van afgelopen vrijdag.

Op dat portret ontving ik wederom een stormvloed aan reacties, vooral van "the usual suspects", maar ook uit voor mij onbekende hoeken. Zo kreeg ik bovenstaande tweet van Richard Delforno. Natuurlijk heb ik toegestemd, het blijft leuk om over je sport te vertellen.

...interviewer gedist?

Dat live-interview op RTI FM kwam er, vanmiddag, en het was een prettig gesprek. Ik heb Wilco de Man, de interviewer, ook nog iets geleerd; ik vertelde hem dat vrouwen op latere leeftijd dan mannen fysiek op hun sterkst zijn. Wilco reageerde door te zeggen dat hij dan maar niet zou moeten beginnen aan een triathlon.

Ik hoop niet dat hij mijn opmerking heeft opgevat alsof ik gezegd zou hebben dat hij 'over the hill' is, en ik nog niet. Heb ik hem 'gedist'? Ben benieuwd wat jullie vinden...

Beluister hier het hele interview.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.