Updates

On Air? Of Vacuüm?

Het koude Nederlandse leven valt me nog steeds zwaar. En er begint zich nu toch ook iets van een post-season dip af te tekenen in mijn motivatiecurve. Vanzelfsprekend schrijf ik die dip grotendeels toe aan externe factoren: de vorst, de wind, de sneeuw en de NS, maar ik moet bekennen dat er toch ook een deeltje bij mezelf ligt.

Gelukkig is er afleiding van de koude realiteit:  Gilbert Vogt, het mannetje van de radio bij wie ik al voor mijn tripje naar Clearwater mocht vertellen over mijn triathlonleven, nodigde me uit voor een tweede interview.

Altijd leuk om bevraagd te worden door een oprecht geïnteresseerd interviewer. Gilbert heeft - zoals zovelen heb ik inmiddels mogen ervaren - mijn race live op het internet gevolgd, en mag inmiddels een kenner van mijn sport genoemd worden. Dat was te merken in ons gesprek.

Na dat interview (hier te beluisteren) volgden een paar dagen die qua trainen in het diepgevroren water vielen. Vreemd hoe je met het hoofd in de wolken terugkeert van het wk, om vervolgens in een soort niemandsland terecht te komen. Momenteel verkeer ik in een soort vacuüm tussen enerzijds het seizoen dat was, en dat in mijn hoofd nog steeds naijlt, en anderzijds het seizoen dat gaat komen, maar dat nu nog als een iets te abstracte reisbestemming in een iets te verre toekomst ligt.

Het is nog net geen zwart gat, maar veel scheelt het niet... Dus heb ik mezelf een eerste lichtpuntje bezorgd, een concrete tussenstop op mijn reis: Ik heb mij ingeschreven voor de Ironman70.3 in Mallorca.

Hopelijk bezorgt "Spanje als besluit" me de kickstart die ik nodig heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Esther Brakenhoff Shared by WpCoderX Copyright © 2014

Mogelijk gemaakt door Blogger.